وجود ما چقدر به اکسیژن نیاز دارد ؟ ؟

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

جسم ما به  واسطه ی هوا ، اکسیژن را می گیرد وما امروز به واسطه ی هوا نفس می کشیم و این را هم باور

می کنیم ، اما متأسفانه واسطه گری اکسیژن به روح را باور نمی کنیم وبرایمان ثقیل و سنگین است . چون

عالم ماده ، محسوس و قابل لمس ودرک است اما عالم معقولات حس نمی شود و درک آن سنگین است به

همین علت همه آن را راحت قبول نمی کنیم

و با همین عقیده ی سست هم عبادت می کنیم . همان گونه که قبلا گفتیم روی عقیده ی شکسته ، هیچ

عملی بند نمی شود و نمی نشیند چون عقیده ی شکسته عمل زیبا را هم می شکند ، لذا آن عمل بر من و بر

فاعلیت من اثر نمی گذارد و من از آن عملم هیچ نتیجه ای نمی گیرم ؛ چون عقیده ی خراب من ، عمل مرا هبط

و " هبا ء منثورا "  می کند و آن عمل دیگربرای من آن کارایی لازم را ندارد .  عملکردهای امروز ما چون بر روی

عقیده ی شکسته سوار است پس در نتیجه  ، به روح ما اثر نداده و روح من نه رشد کرده و نه به تعالی

رسیده .حال از کجا چنین می گویم ؟ از انجا که اثر اعمال این چند سال عمرمان در رفتارمان نمایان نشده  وما ا

مروز همان رفتارهایی را داریم که  ده سال پیش داشتیم . یک خیاط مبتدی بعد از گذشت ده سال

در خیاطی ماهر می شود و به را حتی عیب و ایراد دوخت دیگران را می فهمد چون در کارش خبره شده ؛  اما ما

بعد از این همه سال عبادت و بندگی هنوز معنی باطنی بندگی را نفهمیدیم و

دائم با بار کج در حرکتیم  ، غافل از اینکه بار کج به منزل نمی رسد .  

شکی نیست که منعم و روزی دهنده ی همه ی ما و همه ی مو جودات عالم هستی خداست ؛ ا

ما خداوندخودش به اقتضای جسم من سر پرست و ولیّ مرا  " پدر "  قرر داده و به واسطه ی پدر به من روزی

می رساند و به اقتضای روح من سرپرست و  ولیّ  ( ولی نعمت مرا )  ولیّ امر ،  امام عصر (عج )

قرار داده و به واسطه ی این پدر به روح من روزی می رساند . در روایتی حضرت رسول اکرم ( صلی الله علیه و

اله ) به حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند :  " یا علی (ع) من و تو پدران این

امت هستیم " . انشاء الله در عنوان های بعد راجع به آن بیشتر توضیح می دهیم .

              


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:تنفس جسم , تنفس روح , اکسیژن, | 7:26 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود